Menu

Obchodné podmienky DINARS

Predávajúci: Slavomír Solin DINARS, Štúrova 1355/43, Detva 962 12, IČO: 36 873 632, DIČ: 1043791639, IČDPH: SK1043791639, zapísaný v živnostenskom registri č. 604-7682.
Adresa prevádzky (na osobný odber) : kancelária náradie-DINARS, Lúčna štvrť 1680, Detva 96212

Objednávka

V prípade, že si vyberiete z našej ponuky konkrétny produkt a odošlete objednávku, alebo objednáte tovar telefonicky, potvrdzujete tým záväznosť Vašej objednávky a prejavujete súhlas s obchodnými podmienkami. Objednávky musia obsahovať jednoznačnú identifikáciu kupujúceho (meno, adresa, telefónne číslo, prípadne IČO,DIČ).
Objednávka odoslaná predávajúcemu sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy v zmysle §43a Občianskeho zákonníka. Kupujúci má možnosť návrh na uzavretie zmluvy odvolať alebo zrušiť len spôsobom uvedeným v tomto ustanovení.
Po obdržaní objednávky predávajúci potvrdí objednávku telefonicky alebo emailom, čím dôjde k prijatiu návrhu v zmysle § 43c Občianskeho zákonníka a tým k uzavretiu kúpnej zmluvy na diaľku.

Platobné podmienky, dodávka tovaru:

  • Dodávka tovaru po úhrade predfaktúry cez účet:

Predávajúci po potvrdení objednávky zašle kupujúcemu predfaktúru s kúpnou cenou tovaru. Po zaslaní dokladu o úhrade, resp. pripísaní peňazí na účet predávajúceho zašle tovar prepravnou službou Slovak Parcel Service s.r.o. na vopred zadanú adresu kupujúcemu. Pri jednotlivých odberoch bude platba realizovaná bankovým prevodom na účet predávajúceho č. účtu: SK7809000000000403782924 v Slovenskej sporiteľni. Faktúru predávajúci pošle spolu s tovarom.

  • Dodávka tovaru na dobierku:

Predávajúci po potvrdení objednávky a oznámení výšky sumy dobierky zasiela kuriérom Slovak Parcel Service s.r.o., objednaný tovar na vopred zadanú adresu kupujúcemu. Pri každej dodávke tovaru vystaví dodávateľ faktúru, ktorú pošle kupujúcemu spolu, so zaslaným tovarom alebo dodá osobne.

Ceny:

Ceny sú stanovené podľa aktuálneho cenníka tovaru v dobe objednávky. Všetky ceny sú uvedené s DPH. Dodávateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien a to aj bez predchádzajúceho písomného, alebo iným spôsobom vydaného oznámenia. V prípade, že je tovar označený akcia alebo výpredaj - "platí len do vypredania zásob"

Ceny za prepravu kuriérom SPS v závislosti od výšky objednávky:

 Výška objednávky

Prepravné a balné

Príplatok za platbu 
dobierka

do 100,- € 4,70 €

1,- €  

100,01 € a viac 0,- €
0,-€

                                                       Uvedené ceny sú v EUR s DPH

Stornovanie objednávky:
Objednávku možno stornovať do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 14 dní bankovým prevodom na účet, ktorý nám kupujúci zadá (je potrebné zadať názov banky, číslo účtu a číslo banky), pokiaľ si s nami nedohodne iný spôsob.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa výrobku. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude neodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu z kúpnej ceny a nedohodne sa s predávajúcim na náhradnom tovare, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet v čo najkratšom možnom termíne.


Reklamačný poriadok:

Záruka na tovar predávaný prostredníctvom internetového obchodu www.naradie-dinars.sk sa riadi a je v súlade s platnou legislatívou.

  • Predávajúci poskytne na výrobky záruku v lehote 24 mesiacov od dátumu predaja pri predaji tovaru na súkromnú potrebu podľa zákona č.40/1964 Zb., §620 Občianskeho zákonníka. Záruka v lehote 12 mesiacov pokiaľ je kupujúci podnikateľ a výrobok kupuje na podnikateľskú činnosť podľa zákona č.513/1991 Zb., §429 Obchodného zákonníka. V prípade elektrického náradia FLEX je záruka v lehote 24 mesiacov platná aj pri kúpe na podnikateľské účely.
  • Ak sa na výrobku objaví chyba, na ktorú sa záruka vzťahuje, je kupujúci povinný uplatniť prípadnú reklamáciu bez zbytočného odkladu po zistení chyby a s výrobkom nepokračovať v práci a ani sa nesnažiť o jeho opravu.
  • Na výrobok, ktorý bol v čase platnosti záruky vykonaný zásah mimo autorizovaného servisného strediska sa záruka nevzťahuje. Tak isto na škody ktoré vznikli prirodzeným opotrebovaním výrobku, jeho preťažením, alebo nesprávnym zaobchádzaním (v rozpore s návodom na jeho použitie) sa záruka nevzťahuje.
  • Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predložiť a zaslať na adresu: Slavomír Solin-DINARS, Lúčna štvrť 1680, Detva 962 12 tieto náležitosti:

- chybný výrobok v nerozloženom stave, (doprava na náklady kupujúceho)
- doklad o nákupe výrobku, na ktorom je zreteľne uvedený dátum zakúpenia výrobku. Reklamácia je podmienená preukázaním nákupu reklamovaného tovaru v našom internetovom obchode: naradie-dinars.sk. Na reklamačnom protokole prosím uveďte popis vady.
- záručný list, pokiaľ bol súčasťou dodávaného tovaru.

  • Presné označenie vytýkaných chýb a špecifikáciu opráv, ktoré kupujúci uplatňuje je potrebné uviesť hneď na počiatku pri uplatnení reklamácie (písomne).
  • Autorizovaný servis ku ktorému je reklamácia postúpená po preskúmaní predložených dokladov a zbežnej prehliadke reklamovaného výrobku

a) uzná reklamáciu ako oprávnenú, prijme reklamovaný výrobok do reklamačného konania, v priebehu ktorého dôjde bez zbytočného odkladu k vybaveniu oprávnenej reklamácii
b) odmietne reklamáciu ako neoprávnenú a ihneď reklamovaný výrobok kupujúcemu vráti

  • V prípade ak má výrobok chybu, ktorú je možné odstrániť má kupujúci právo na:

- bezplatné, včasné a riadne odstránenie chyby,
- výmenu výrobku, ak to nie je vzhľadom na povahu chyby neúmerné,
- primeranú zľavu z ceny výrobku alebo odstúpenie od zmluvy, ak nie je vyššie uvedený postup možný.

  • V prípade ak má výrobok chybu, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá nedovoľuje jeho riadne používanie ako bezchybného výrobku, alebo ak sa jedná o chyby síce odstrániteľné, pre ktorých opakovaný výskyt alebo väčší počet však kupujúci nemôže výrobok riadne používať, má kupujúci právo na výmenu výrobku alebo na odstúpenie od zmluvy.
  •  Doba od uplatnenia reklamácie do doby, keď si kupujúci prevezme výrobok z reklamačného konania, sa nepočíta do záručnej doby.
  • Ak dôjde k výmene súčiastky výrobku za novú, plynie záručná doba uvedená v záručnom liste (resp. faktúre) od znova pre túto súčiastku, pričom pre celý výrobok pokračuje plynutie pôvodnej záručnej doby.
  • V prípade pozáručnej opravy sa na opravované časti výrobku poskytuje záruka v trvaní 3 mesiacov.
  • Práva kupujúceho vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby výrobku zanikajú ak nie sú uplatnené v záručnej dobe

Odstúpenie od zmluvy
Ak je kupujúcim fyzická osoba - spotrebiteľ objednávka vykonaná prostredníctvom internetového obchodu má charakter spotrebiteľskej zmluvy, ktorá bola uzavretá pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku. V zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou. POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy. Musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, predávajúceho a kupujúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom do sídla predávajúceho na náklady a nebezpečie kupujúceho. (Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme). Tovar musí byť doručený predávajúcemu spolu s dokladom o kúpe. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.

Riešenie sporov
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia

Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať